18:31 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت تامین سرمایه امین

سلام «سابیک» به بورس تهران
نماد برتر - امروز چهارشنبه مورخ 28 اردیبهشت ماه، تعداد 355 میلیون سهم معادل 12 درصد از سهام شرکت سیمان آبیک با نماد « سآبیک» به عنوان دومین عرضه اولیه قرن جدید در بورس تهران کشف قیمت شد.
۶ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (یکشنبه، نهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۳۲ هزار و ۵۳۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۱۰ هزار و ۴۴۴ واحد کاهش، به رقم ۳۵۹ هزار و ۹۷۹ واحد را به ثبت رساند
رنگ سبز بر قامت شاخص کل در آخرین روز هفته
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵۰ واحد کاهش، به رقم ۳۷۶ هزار و ۴۹۶ واحد را به ثبت رساند.
«صندوق سرمایه‌گذاری وقف»؛ احیاکننده سنتی نیکو
دارایی واقف با «صندوق سرمایه‌گذاری وقف»، برخلاف وقف سنتی، از چرخه اقتصادی خارج نمی‌شود و هر سرمایه‌گذاری حتی با کمترین میزان دارایی می‌تواند به این امر نیکو بپردازد.
مجوز مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه «امین»
نماد برتر - مجمع فوق‌العاده شرکت تامین سرمایه امین در تاریخ ۹۹/۱۲/۲۵ واقع در ساختمان مرکزی این شرکت با حضور ۷۷ درصدی سهامداران، برگزار شد.
"امین" برای پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شستا قرارداد بست
نماد برتر- تامین سرمایه امین از انعقاد قرارداد ۶۰۰ میلیارد تومانی پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق صکوک اجاره شستا خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای شنبه هفته آینده شد.
تامین سرمایه امین و ۱۱ شرکت دیگر به مجمع می روند
نماد برتر- تامین سرمایه امین به همراه ۱۱ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
تعداد ۶۲ شرکت از ابتدای سال در بورس تهران پذیرفته شدند
نماد برتر- از ابتدای سال تا کنون در حوزه پذیرش شرکت ها در بورس تهران، ۳۱ جلسه هیات پذیرش تشکیل شده که به پذیرش ۶۲ شرکت در بورس تهران منتج شده است.
عرضه ۳ هزار میلیارد ریال صکوک مرابحه برای پتروشیمی صدف خلیج فارس
نماد برتر- با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس (سهامی خاص) به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران از چهارشنبه ۲۱ آبان تا یکشنبه ۲۵ آبان ۹۹ عرضه عمومی خواهد شد.
وزیر نفت، چهار معاون ، ۱۰ شرکت مهم و فرد دیگر تحریم شدند
نماد برتر- وزارت خزانه‌داری آمریکا در اقدامی تازه ، وزیر نفت و چهار معاون وی ، چند نفر دیگر به همراه ۱۰ شرکت و پالایشگاه دولتی را تحریم جدید یا مضاعف کرد.
تحریم ۱۷ بانک بورسی و دولتی جدید نیست / کانال های دیگر برای تامین ارز
نماد برتر- مدیرکل بین الملل بانک مرکزی گفت: اتفاق جدیدی در تحریم های آمریکا علیه ۱۷ بانک بورسی و دولتی رخ نداده و این محدودیت ها از دو سال گذشته پیش وجود داشت.
تعهدات۶۰۰ میلیاردی "امین" در پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره "فارس"
نماد برتر- تامین سرمایه امین از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بصورت کنسرسیومی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد